فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

تربچه قندی

عکسای خوشگل

1392/9/24 13:09
نویسنده : مرضیه
507 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگر تازه یه ذره قیافه گرفتی گفتم بیام عکساتو بزارم یه کوچولو خوشگل شدی مثلا!

نیگا خودتو..

فاطمه

 

اینم با یه لباس دیگه

فاطمه

 

وای خوش تیپ..

 

 

اینم با شال گردن خواهریت انداختی

فاطمه

 

 

 

 

فاطمه 

خوب اینم از این.

تازه امروز بعد از چند وقت تلاش کردن تونستی چهار دست و پا راه بری.

چه عجب خانوم!

دیگه وقت ندارم و گرنه کلی کارا داری که نمیتونم همشو بنویسم

نگران نباش بزرگ شدی خودم واست تعریف میکنم.

خاله,مامانی,عمه,زن دایی و ... لطفا اومدین واسم نظر بزارین:از طرف فاطمهمژه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی درسا
23 دی 90 18:06
مامانی مرضیه بی انصاف دخملی یه کوجولو خوشگله ؟ یه دنییییییا خوشگله .
عباسی
23 دی 90 18:55
سلام وب پرمحتوا و جالبی دارید.. خدا حفظش کنه کوچولوتون رو خیلی نازنینه و این حس قشنگ شما که براش می نویسید واقعا قابل تحسینه
فائزه
26 دی 90 16:51
وای که خیلی ماهه.من اینقدر از بچه هایی که موهاشون پره خوشم میاد .واقعا که لپاش گاز گرفتنیه از طرف من ببوسش
صبا
26 دی 90 22:35
سلام..الهی قربونش ....چه ناز شده براش اسپند دود کن چشمم شور نیستا ابجیت زیادی خوشگله مرضیه جون... یه عالمه بوسش کن
صفا
1 بهمن 90 16:54
سلام خوبین؟؟؟؟ الهی چه نازه... مرسی عزیزم که گفتی...
melika
7 بهمن 90 14:45
وای یگرم چشم نخوره
صبا
10 اردیبهشت 91 17:29
سلام مرضیه جون ..کجایی بابا بیا اپ کن کوچولو رو ببینیم دلمون براش تنگییییییییییییییید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه قندی می باشد