فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

تربچه قندی

دو ماه و ده روزگی

1390/4/29 15:05
نویسنده : مرضیه
322 بازدید
اشتراک گذاری

سلام. امروز دو ماه و ده روزه شدی!

صبح که بیدار شدی مامان همش باهات حرف میزد و هی سرشو واست تکون میداد تو هم

کلی ذوق می کردی!

قربونه پشت موهات برم!!!

بعدش لباس بسکتت رو تنت کردیم شدی عین پسرا!

وای من که واست غش کردم!

بعد گذاشتیمت جلوی تلویزیون داشتی آموزش پختن کیکو یاد می گرفتی!

همچین با دقت نگاه می کردی!!!

بعدشم کلی نق زدی پشت سرش جیغ و داد بعد یه ذره شیر خوردی و خودم خوابوندمت!

الانم که من دارم اینا رو می نویسم تو خوابیدی!!

اینم عکست با لباس بسکت!

دیدی عین پسرا شدی؟

 فاطمه2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سونیا
29 تیر 90 18:17
سلام! آخــــــــــــــــــــــــــــــی! خدا حفظش کنه واستون!
صبا
29 تیر 90 18:30
سلام مرضیه جون...الهی خیلی نازه.. من عاشق بچه هام از طرف من 2تا بوس ابدار کن خواهرتو... خوش به حالش که خواهر گلی مثل تو داره... خدا نگهش داره وواستون...
mozhdeh
29 تیر 90 18:51
kheili khaharet naze vaghean khahar ye nemate ghadreshoo bedoOn. khoOsh b halesh ke khahari b goOlie to dare khanoOmi.
GH♥az♥AL
29 تیر 90 22:33
سلامممممممممممممم دوست جونم ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم چقده این خوشمله چه جوریم داره نگاه میکنه این خانوم خوشمله
GH♥az♥AL
29 تیر 90 22:40
برای دوست جوووووووووووووووووون خوددددددددددددم و خواهر ناززززززززززززززززش
سحر
5 مرداد 90 0:24
سلام دفعه قبل هركاري كردم باز نشد آخي،خداحفظش كنه چه آجي خوبي
aeen
8 مرداد 90 15:25
ای جانم خیلی بچه ی نازی دارید ان شاالله ی روز بزرگ میشه و خودش برای وبش پست می کنه این گوگولی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به تربچه قندی می باشد